.: 내 소중한 :.

Sunday, April 24, 2011

setting and edit

fuhh!! penat sungguh hari ni...naik kebas punggungku duduk di atas kerusi nan empuk ini bg mengedit dan mengupdate blog ini supaya seswai dgn arus permodenan.(merepek!)alhamdulillah, thanx pd beliau yg membantu ku~
urm...thanx to Mr Syazwan too coz bought me my favourite...


syg nk mkn woo

 
coklat mampu mengubah emosi seseorang
alhamdulillah, UB1 dh langsai...tinggal MYE pulak...(kertas semua suci dalam debu!)
kadang2, rasa cemburu pulak dgn memba2 cluz...lg2 apom skunk dh makin terer.. (aku jugek berada di takuk lama)..bila nak berubah, mula planning apa nak buat semua, akhirnnya ke depan lappie jugak...(xtahan godaan betuwl...-.-...)hadoy~SPM tinggal lg berapa hari je..apa pown aku x sedia...hmm~
SPM's candidate



ibu tunggal bernama Habsah
next week saturday dh theatre competition...hadoy! cuak nye...seriously, watak jahat memang senang nk lakon kan, tapi watak seorang ibu yg tenang, yg lemah-lembut, penyayang...(ERK!!) susah woo...(i_i)



okayla, aku tak tahu nak membebel apa...aku buat post ni dari malam tadi sampai laa ni pun aku tak post2 lagi..thanx to hamzi coz bg pinjam broadband..kat rkn muda ni mana ada wireless..kalau ada pun aku xleyh connect coz lappie ada prob...ok laa, daaaa dear!
start a new day wit smile!

No comments:

Post a Comment

Copyright and Reserved Kasih Sirna