.: 내 소중한 :.

Friday, December 23, 2011

Si Manja ku!

haha... bertemu kita sekali lagi dalam rancangan... [ merapu la kau! =,= ]. okay baiklah, post ini adalah bertujuan dan semata-mata bertujuan untuk memperkenalkan seorang lagi manusia [ pernah ke kau perkenalkan haiwan dalam blog kau ni =,=' ]. Kenal budak ini???





haha...well, kalau kenal alhamdulillah... tapi kalau yang tak kenal, pandai2 lah kalian cari sendiri... hehe... hanya bergurau... baiklah, manusia yang comel ini adalah anak sara. [ =.= bila kau kahwin? ] haaa... jangan mudah buruk sangka ye kawan2... ini adalah anak angkat sara... kalau kalian ada baca satu post dalam blog ni jugak [ --> http://kasihsirna.blogspot.com/2011/05/bukan-anak-ibu.html#more ], gara2 penangan watak yang dimainkan oleh sara, lalu melekatlah gelaran itu pada sara daripada budak comel ini.
sedikit info yang sara tahu mengenai budak comel ini ialah...

Hamzi Sazali
SMK SKI
BB [ BudakBusy bukan Big Bang mahupun Black Berry okei ]
Comel
Manja
Comel [ =.=' ]
'Saka'[ <--wether Dan-e or Anas gave him this nickname ]
Manja [ huh??? =.='' ]
bla~bla~bla~bla~bla~bla~

haha... pihak blogspot perlu menapis sekalian yang ada demi mengelakkan terlebih muatan untuk dipaparkan di skrin anda.. [ merapu! =.='' ]. satu perkara yang sara tak boleh lupa pasal budak comel ni adalah, walau dimana dia berada, walau apa yang sedang dia lakukan, dia selalu ingat kat sara. I'm so touch my son.. [ dah mula dah skrip drama petang2 dia keluar ]
okay lah, di kesempatan ini, sara ingin mengucapkan, selamat maju jaya kepada budak comel ini yang bakal melanjutkan pelajarannya di MRSM Merbok. pesanan buat budak comel

" walau dimana kita belajar, walau setinggi mana bangunan sekolah kita, walau sebesar mana kelas kita, walau se, se, se, se lah... kejayaan dan kegagalan kita terletak di tangan kita dan segalanya bermula dengan nawaitu kita. mama doakan yang terbaik dalam apa jua yang am ceburi. [ dah jadi perdana menteri nanti jangan lupa mama pulak.. haha ] insya'allah, Allah sentiasa dengan mu..."

beraya bersama di rumah bintang idola kecil


nyummy!!!
kami ahli Rakan Muda daerah Klang

we're Tactic Youth Club [ KBT-ian ]

No comments:

Post a Comment

Copyright and Reserved Kasih Sirna